CABANES 1 DE SETEMBRE. El Grup Municipal d’Units pel Poble-Compromís Municipal, ha lamentat avui que el PP haja enganyat a la població fent ús d’informació privilegiada.
Segons el grup de l’oposició, el PP va presentar entre les poques propostes del programa electoral, el que era la seua aposta “estrella”, condicionar els poc més de dos quilòmetres des del casc urbà fins al l’arc romà com “albereda”, una zona de passeig.
Recentment, l’alcalde del municipi es feia una preciosa foto amb el vicepresident de la Diputació i alcalde de Vall d’Alba, Francisco Martinez, anunciant que la Diputació construirà aquest passeig, i es vanava l’alcalde de que anaven a complir ja la primera promesa electoral.
Aquest projecte, que té un cost segons la Diputació de 335.000, preveu segons fonts d’alcaldia començar les actuacions aquest mes de setembre. En el ple es va poder comprovar com a que evidentment, el projecte que el PP duia en el programa electoral, estava ja més que aprovat per la Diputació, però en cap moment va passar per l’ajuntament de Cabanes en la passada legislatura per informar a l’oposició, no consta en cap acta de cap Junta de Govern ni en cap Comissió Informativa d’Urbanisme, no ha estat a exposició pública per si afectava a cap interés particular, i no es té la més mínima informació de en què consistirà.
Per a Units pel Poble, aquest és un nou episodi de deslleialtat institucional del PP, a l’aprofitar una informació que havia de ser pública per intentar traure un rèdit partidista. La proposta de condicionar el passeig era ja una realitat en els pressupostos de la Diputació, i es va ocultar al Ple, i el PP se la va apropiar com a una idea pròpia. L’alcalde al ser preguntat per aquest fet no va saber respondre.
Cabanes: Units pel Poble critica que el PP haya engañado a la población respecto al proyecto de hacer un paseo entre el pueblo y el arco.

CABANES 1 DE SEPTIEMBRE. El Grupo Municipal de Units pel Poble-Compromis Municipal, ha lamentado hoy que el PP haya engañado a la población haciendo uso de información privilegiada.

Según el grupo de la oposición, el PP presentó entre las pocas propuestas del programa electoral, el que era su apuesta “estrella”, condicionar los poco más de dos kilómetros desde el casco urbano hasta el l arco romano como “alameda”, una zona de paseo.

Recientemente, el alcalde del municipio se hacía una preciosa foto con el vicepresidente de la Diputación y alcalde de Valle de Alba, Francisco Martinez, anunciando que la Diputación construirá este paseo, y se vanagloriaba el alcalde de que iban a cumplir ya la primera prometisa electoral.

Este proyecto, que tiene un coste según la Diputación de 335.000, prevé según fuentes de alcaldía empezar las actuaciones este mes de septiembre. En el pleno se pudo comprobar como que evidentemente, el proyecto que el PP llevaba en el programa electoral, estaba ya más que aprobado por la Diputación, pero en ningún momento pasó por el ayuntamiento de Cabanes en la pasada legislatura para informar a la oposición, no consta en ninguna acta de ninguna Junta de Gobierno ni en ninguna Comisión Informativa de Urbanismo, no ha estado a exposición pública por si afectaba a ningún interés particular, y no se tiene la más mínima información de en qué consistirá.

Para Units pel Poble, este es un nuevo episodio de deslealtad institucional del PP, al aprovechar una información que tenía que ser pública para intentar sacar un rédito partidista. La propuesta de condicionar el paseo era ya una realidad en los presupuestos de la Diputación, y se ocultó al Pleno, y el PP se la apropió