Units pel Poble-Compromís demanarà al plenari que s’exigisca a Correus a rectificar l’edició amb la falta d’ortografia

Cabanes 21 de març  de 2013.  El Grup Municipal Units pel Poble-Compromís a l’ajuntament de Cabanes, presentarà una moció en el proper ple ordinari, exigint que l’ajuntament demane a correus retirar de la circulació els segells emesos el dos de gener passat, amb la imatge de l’Arc Romà de Cabanes, amb una greu falta d’ortografia, al posar el municipi com “ Cavanes”

Aquesta edició especial, dins la col·lecció de 8 segells dedicats a arcs i portes monumentals existents a l’Estat Espanyol, ha emès el corresponent al municipi de la Plana Altaamb aquesta greu errada, i estarà circulant per tot l’estat un nom equivocat del municipi; es tracta de segells autoadhesius de tarifa A, és a dir, el de cartes ordinàries de fins 20 grams, els més habituals.

Per a Units pel Poble-Compromís, tot i ser un fet positiu la promoció que es fa del monument del municipi amb aquesta tirada, el posar malament el nom, pot tindre efectes negatius com ara que si algú vol localitzar en algun buscador  on està “Cavanes” no li eixirà absolutament res, i es crea un confusió inecesària, de la mateixa manera que es retiraria un segell que posara “ Varcelona” o “Balencia”, el de “Cavanes” no té cap sentit.

Per eixe motiu, des del grup municipal de l’oposició es demanarà que oficialment l’ajuntament exisgisca a Correus retirar de la circulació aquesta edició amb l’errada ortogràfica, i que es tornem a emetre una tirada amb el nom correcte del municipi